Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ESSENCE καλλυντικά part 1

Καλησπέρα σε όλες τις BeautyStars!!!
Κορίτσια μου σας καλωσορίζω στο blog μου στο οποίο σήμερα θα δημοσιεύσω το πρώτο μου post! Θα σας μιλήσω, για τα γνωστά σε όλες μας πλέον, καλλυντικά της εταιρείας essence! Πρόκειται για μία γερμανική εταιρεία η οποία περιλαμβάνει μία ευρεία γκάμα καλλυντικών προ'ι'όντων. Κατά κύριο λόγο μπορούμε να τα προμηθευτούμε από τα καταστήματα Hondos Center, υπάρχουν όμως και σε κάποια καταστήματα euro shop. Τα προ'ι'όντα αυτής της εταιρείας είναι πάρα πολύ οικονομικά ωστόσο όμως δεν στερούνται καθόλου αξιόλογης ποιότητας. Διαθέτει μοντέρνα χρώματα που μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν κοπέλες νεότερης ηλικίας, αλλά και χρώματα κλασσικά για όλες τις ηλικίες. Θα σας μιλήσω για τις πιο πρόσφατες αγορές μου από την συγκεκριμένη εταιρεία!
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν το πρώτο μέρος του post μου!

Αρχίζω με τα κραγιόν της essence! Αγόρασα έξι κραγιόν και η τιμή τους είναι στα 2,79 euro/ τμχ. Προτίμησα τις εξής αποχρώσεις, Νο31-Glamour Queen, No40-Look At Me!, No44-Almost Famous, No54-Honey Bee, No57-More To Love, και το No62-Rockin' Red. Μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλά και στην υφή τους και στην μυρωδιά τους αλλά και στη ενυδάτωση που προσφέρουν.Όσον αφορά όμως την διάρκεια τους χρειάζεται να τα ανανεώνετε αρκετά συχνά. Γράφουνε απαλά στα χείλη και άρα δεν θα τα πρότεινα σε κορίτσια που θέλουν έντονο χρώμα στα χείλη τους. Όλα τους έχουν glitter εκτός από την απόχρωση No44-Almost Famous!



Eπίσης αγόρασα και ένα lipgloss της σειράς XXXL Shine στην απόχρωση No021-Red Blossom, το οποίο ταιριάζει απίστευτα με τις αποχρώσεις κραγιόν No44-Almost Famous και No62-Rockin' Red. Η τιμή του είναι 2,29 euro/τμχ.


Αυτά τα λίγα σήμερα κορίτσια μου για να μην σας κουράσω κι άλλο! Θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα μέρη του post με προ'ι'όντα για μάτια και πρόσωπο! Θα ήθελα να μου γράψετε κι εσείς αν έχετε δοκιμάσει την συγκεκριμένη εταιρεία, αν σας άρεσαν ή όχι καθώς και τις απόψεις σας!

Φιλάκια πολλά!!!
      Όλγα


12 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στην blogοπαρέα μας. Καλή αρχή. :)
    Τα προιόντα της essence μου αρέσουν και εμένα πολύ. Οικονομικά και καλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Είναι πάρα πολύ καλά προ'ι'όντα! Από δω και πέρα θα τα λέμε συχνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κραγιονακια της essence δεν με εχουν ξετρελανει....! αλλά τα lipgloss είναι έρωτας...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω μαζί σου, δεν είναι για κορίτσια που θέλουν έντονο χρώμα στα χείλη! Είναι πολύ απαλά όμως και ενυδατικά! Τα lipgloss είναι τέλεια! Γενικά ομως για την τιμούλα που έχουν μπορώ να πω πως κανουνε καλά την δουλειά τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!ΚΑΙ ΓΩ ΤΑ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΕSSENCE ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΜΑΝΟ,ΤΙΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΝΟ.ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ COMPACT.ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΑΙ ΓΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ! ΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΜΕΙΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει κραγιόν από αυτήν την εταιρία αλλά έχω διαβάσει καλά λόγια..
    Καλή αρχή κοπέλα μου!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ!!! ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΟΤΕ! ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς μας ήρθες στα beauty blogs!! =)
    Το lipgloss καλό; Κατά καιρούς βλέπω κάτι όμορφα χρώματα αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα lipgloss είναι αρκετά καλά! σίγουρα δεν έχουν την διάρκεια που έχουν της mac αλλά για καθημερινή χρήση λένε και με το παραπάνω! καλώς σας βρήκα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  10. Τα μόνα που δεν με ξετρελλαίνουν είναι τα κραγιόν και τα lipgloss που έχει,δυστυχώs.
    Τα μανό όμωs και οι σκιέs είναι πολύ καλά.
    Πάντωs σαν αποχρώσειs είναι πανέμορφεs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι τα κραγιονάκια έχουν ένα θέμα με την ένταση τους! δεν γράφουν πολύ έντονα! μανό να πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει ακόμη! οι σκιές μου άρεσαν πολύ και μένα! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή