Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Αγαπημένα Νοεμβρίου 2012!!!!!

Γειά σας αγαπημένες μου Beautystars!!! Τι κάνετε??
Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα αγαπημένα μου προ'ι'όντα για το μήνα Νοέμβριο!
Δεν είναι βέβαια πολλά αλλά τα χρησιμοποίησα αρκετά για αυτόν τον μήνα!

Ξεκινάμε με το άρωμα που αγόρασα με έκπτωση 35% από τα hondos center και είναι το Mademoiselle Ricci της Nina Ricci! Μόλις το μύρισα το ερωτεύτηκα! Είναι ένα άρωμα και γλυκό και λουλουδάτο ταυτόχρονα! Μυρίζει πούδρα και αυτό με ξετρελαίνει! Πήρα την συσκευασία των 50ml η οποία ήταν σε χριστουγεννιάτικο σετ μαζί με την αντίστοιχη body lotion των 100ml! Αρχική τιμή στα 61,00 euro και με το 35% το πήρα στα 41,00 euro! Πολύ συμφέρουσα αγορά για μένα!


Επόμενο προ'ιόν που χρησιμοποίησα αρκετά είναι το αφρόλουτρο Lola του Marc Jacobs! Πολύ ευχάριστη μυρωδιά αλλά για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας η μυρωδιά του δεν κρατάει πολύ στο σώμα όπως συμβαίνει με άλλα επώνυμα αφρόλουτρα που έχω! Και αυτό το πήρα με έκπτωση, με 25% όμως! Αρχική τιμή στα 35,00 euro και με την έκπτωση βγήκε στα 26,00 euro!


Επίσης χρησιμοποίησα αρκετά ένα scrub προσώπου από τα hondos center ( συγκεκριμένα το βρήκα στο Απολλώνια Πολιτεία ) με μέλι και αμύγδαλο! Μου άρεσε πάρα πολύ! Αφήνει τόσο απαλή την επιδερμίδα! Την επόμενη φορά που θα ξαναπάω θα πάρω και το scrub με βερίκοκο που έχει! Η τιμή του ήταν αρκετά φυσιολογική, κόστισε 3,49 euro!


Τέλος χρησιμοποίησα δύο κραγιόν με παρεμφερές χρώμα! Το πρώτο είναι της εταιρείας nyx με κωδικό LSS565 B52 και κοστίζει 4,95 euro! Κορίτσια μου, τα καλλυντικά αυτής της εταιρείας τα λατρεύω, ειδικά τώρα που έχουμε και κατάστημα στην Θεσσαλονίκη και μπορώ να τα προμηθεύομαι πολύ εύκολα! Το δεύτερο κραγιόν είναι της εταιρείας inglot με κωδικό 128 και κοστίζει 11,00 euro!




Αυτά κορίτσια μου γλυκά ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα Νοέμβριο! Για τον μήνα Δεκέμβριο όμως θα είναι πολλά περισσότερα μιας και έχουμε και τα Χριστούγεννα!!!!.....ναι πολύ καλά καταλάβατε, θα πάρουν φωτιά τα πινέλα του μακιγιάζ και τα προ'ι'όντα περιποίησης προσώπου και σώματος!!!

Φιλάκια πολλά κουκλίτσες μου!!!
           Όλγα!!!

19 σχόλια:

  1. aaa to arwma einai teleio! nomizw ekanes kalh epilogh! kalo mhna!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! καλό μήνα και σε σένα!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. of course i want! sorry for my bad english ok??
    many many kisses too!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ta kragionakia deixnoun uperoxa!! <3 poluuuuuuuuuuuuuu wraio blog <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!! φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αχ και εγώ ερωτεύτηκα πρόσφατα ένα άρωμα, το ζήτησα απο τον Αγιο Βασίλη, αλήθεια είδες το γράμμα μου και τον διαγωνισμό μου>?

      Διαγραφή
  4. Το άρωμα είναι πολύ ωραίο!
    Το καλοκαίρι ήμουν μεταξύ αυτού και του Viva la Juicy. Επέλεξα το Viva la Juicy. Τώρα στις γιορτές σκέφτομαι να το αγοράσω και αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι είναι τέλειο, μόλις το μύρισα το ερωτεύτηκα! και το viva είναι ωραίο! να το αγοράσεις!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Great review,lovely blog.
    I wonder if you would like to follow each other.

    I would also like to invite you to join my Christmas Giveaway
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/12/christmas-giveaway-open-internationally.html
    Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο post. To κραγιόν της Nyx φαίνεται πολύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία αγαπημένα! Τα κραγιόν της NYX φαίνονται φοβερά!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή