Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Φυσική συνταγή για την κυτταρίτιδα!!!



Καλησπέρα κορίτσια μου όμορφα!!! Τι σας έχω σήμερα?? Σας έχω δυο φυσικές συνταγές για την κυτταρίτιδα τις οποίες μου τις έδωσε η αγαπημένη μου φίλη Νατάσα Γεωργιάδου η οποία σπουδάζει τεχνικός φαρμάκων και καλλυντικών στο Ιεκ ΔΕΛΤΑ! Σε ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου!!

Η πρώτη συνταγή έχει ως εξής:
Παίρνουμε ένα βάζο άδειο και καθαρό, μερικά ξυλάκια κανέλας και ελαιόλαδο! Τοποθετείτε τα ξυλάκια κανέλας μέσα στο βάζο και προσθέτετε ελαιόλαδο μέχρι να τα σκεπάσει. Ξυλάκια κανέλας μπορείτε να βάλετε όσα θέλετε εσείς. Τοποθετείτε το βάζο με το μείγμα που μόλις κάνατε  στον ήλιο για 15 μέρες. Μόλις περάσουν οι 15 μέρες είναι έτοιμο για χρήση. Έχει δημιουργηθεί ένα λαδάκι το οποίο εφαρμόζετε στην περιοχή που έχει το πρόβλημα και κάνετε μασάζ με κυκλικές και ανοδικές κινήσεις με το ειδικό εξάρτημα για την κυτταρίτιδα (ξέρετε εκείνο με τα δοντάκια)! Να ξέρετε ότι το λαδάκι αυτό θα σας κάψει λίγο λόγω της κανέλας οπότε μην φοβηθείτε!

Η δεύτερη συνταγή είναι peeling για την κυτταρίτιδα:
Χρειαζόμαστε 2 φλιτζάνια  καφέ σε κόκκους, 1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη, 2 κ.σ κανέλα, 3 κ.σ ελαιόλαδο και 3 κ.σ μέλι! Ανακατεύουμε όλα αυτά τα υλικά μαζί και δημιουργούμε ένα μείγμα που είναι το peeling μας! Το εφαρμόζουμε στην προβληματική περιοχή του σώματος μας και κάνουμε μασάζ με κυκλικές κινήσεις προς τα πάνω. Έπειτα το αφήνουμε να δράσει για 5 λεπτά. Στη συνέχεια το ξεπλένουμε με χλιαρό νερό και εφαρμόζουμε ένα οποιοδήποτε λάδι σώματος έχουμε στο σπίτι μας!

Πιστεύω αυτές οι δυο συνταγές να βολέψουν τις κοπέλες που δεν θέλουν να χρησιμοποιούν αντικυτταριτιδικά χημικά προ'ι'όντα του εμπορίου, και θέλουν να χρησιμοποιούν κάτι πιο φυσικό!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά την Νατάσα που μου έδωσε αυτές τις συνταγές!
Αυτά από εμένα κορίτσια μου!


Φιλάκια,
  Όλγα!


9 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμες συνταγές!Εγώ έχω θέμα με ευρυαγγείες στα πόδια και δεν μπορώ να χρησιμοποιώ θερμαντικά προϊόντα,οπότε δυστυχώς το λαδάκι δεν μου κάνει..:/ Το peeling είναι κι αυτό θερμαντικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κοπέλα μου! δυστυχώς και το απολεπιστικό είναι λίγο θερμαντικό λόγω της κανέλας! κρίμα. αν μου δώσει η φίλη μου μια άλλη συνταγή που να μην δημιουργεί υπεραιμία θα σου την δώσω! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Θα δοκιμάσω το πρώτο γιατι μου φαίνεται πιο ευκολο στη δημιουργια του :Ρ πολυ καλο Post!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραίες συνταγές και εύκολες...το πρώτο δεν το ήξερα, θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια και εγώ θα το δοκιμάσω!! σε ευχαριστώ πολύ!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Όλγα μου τέλεια....Πφφφφ έρχεται το καλοκαίρι και δεν λέει να φύγει η άτιμη η κυτταρίτιδα...Θα ξεκινήσω με την πρώτη συνταγή σου σύντομα...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστιάναααααααααα... μην ακούω τέτοια. άκου έχεις κυτταρίτιδα!! που την έχεις καλέ??? φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη Αγαπητή Όλγα!Είδα τις παραπάνω συνταγές και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε μαζί δηλαδή πρώτα το σκράμπ και μετά το λάδι που προτείνεις!Επίσης το λάδι αυτό το αφήνουμε να μείνει στο δέρμα ή το ξεπλένουμε;Ευχαριστώ πολύ!Μόλις έγινα μέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή