Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Thank you Le Tif!!!


Καλησπέρα κορίτσια μου όμορφα!!! Επιτέλους σήμερα είδαμε ήλιο στην Θεσσαλονίκη! Ελπίζω να είστε όλες καλά!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω δυο προ'ι'όντα της εταιρείας Kerastase που μου έκανε την τιμή το κομμωτήριο Le Tif να μου στείλει πριν μερικές μέρες! 
Το κομμωτήριο Le Tif άνοιξε πρόσφατα στην πόλη μου, την Θεσσαλονίκη, και βρίσκεται στην οδό Κερασούντος 75 στην Καλαμαριά ( τηλ. επικοινωνίας 2310423873 ).

Συγκεκριμένα μου έστειλε ένα κουτί το οποίο περιείχε ένα σαμπουάν και μια μάσκα μαλλιών της Kerastase και ένα usb στικάκι με τα banners, logo και το δελτίο τύπου του κομμωτηρίου!



Οι παραπάνω φωτογραφίες δείχνουν ακριβώς την συσκευασία την οποία παρέλαβα! Για μένα ήταν στην κυριολεξία ένα δώρο! Ως εκείνη την στιγμή δεν είχα δοκιμάσει ποτέ μου προ'ι'όντα Kerastase! Θέλετε λίγο η τιμή τους, λίγο το ότι βολευόμουν με προ'ι'όντα μαλλιών ευρείας κατανάλωσης αποτέλεσαν τους λόγους που ποτέ μου δεν είχα την ευκαιρία να τα δοκιμάσω!


Μόλις τα παρέλαβα άρχισα να τα χρησιμοποιώ! Μετά από χρήση 10 περίπου ημερών δεν πιστεύω ότι υπάρχει έστω και ένα άτομο που να τα έχει δοκιμάσει και να μην έχει μείνει ευχαριστημένο! Εμένα μου στείλανε αυτά τα δυο προ'ι'όντα από την σειρά Elixir Ultime ( oleo-complexe ) για όλους τους τύπους μαλλιών!

Αρχικά θα σας πω λίγα πράγματα για τα  συστατικά τους! Έπειτα θα παραθέσω την δική μου άποψη! Πρόκειται για έναν συνδυασμό ελαίων καλαμποκιού, καμέλιας, αργανιάς και πρακάξι! Η αργανιά ή αλλιώς argania spinosa ή Μαροκινό σιδηρόξυλο ή πολύ απλά αργανέλαιο! Παράγεται στο Μαρόκο και τοπικά είναι γνωστό ως '' δέντρο της ζωής ''! Από τα κουκούτσια του παράγεται ένα λάδι το οποίο χρησιμοποιείται και για θεραπευτικούς λόγους και στον τομέα της κοσμετολογίας! Είναι ένα λάδι εξαιρετικά θρεπτικό για το δέρμα διότι ανανεώνει τα κύτταρα του, μαλακώνει τα ξηρά και σκασμένα δέρματα και έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε ακόρεστα λιπαρά οξέα κάτι που το καθιστά το τέλειο ενυδατικό για το πρόσωπο, το σώμα και φυσικά τα μαλλιά! Το πρακάξι  είναι ένα έλαιο το οποίο λειαίνει και τα μαλλιά και τα κάνει απαλά σαν μετάξι! Επίσης δίνει και μια απίστευτη λάμψη! Η καμέλια ή αλλιώς Camelia Japonica έχει την καταγωγή της από την Κίνα και την Ιαπωνία και είναι γνωστή με το όνομα '' ρόδο της Ιαπωνίας ''! Το συγκεκριμένο φυτό μας δίνει το έλαιο καμέλιας  το οποίο έχει αντιγηραντικές ιδιότητες και περιέχει βιταμίνες Α, Β, Ε, omega 3, 6, 9 φώσφορο, ασβέστιο, σίδηρο και μαγνήσιο! Είναι ένα έλαιο που μοιάζει πολύ με το jojoba! Χρησιμοποιείται στα μαλλιά για να δίνει πολύ λάμψη και να τα αφήνει απαλά! Τέλος το έλαιο καλαμποκιού δίνει λάμψη και θρέφει τα μαλλιά!!
Τα παραπάνω που διαβάσατε προέρχονται από μια προσωπική έρευνα στο διαδίκτυο για τα έλαιο που περιέχονται σε αυτά τα δυο προ'ι'όντα!

Τώρα ήρθε και η σειρά της άποψης μου ! Μετά από μια συνεχή χρήση είμαι στην θέση να πω ότι πρόκειται για ένα σαμπουάν και μια μάσκα που πραγματικά αξίζει τον κόπο να δοκιμάσετε για να μπορέσετε να καταλάβετε την διαφορά που θα δείτε στα μαλλιά σας! Με τον συνδυασμό και της μάσκας και του σαμπουάν θα δείτε τα μαλλιά σας πολύ λαμπερά, ενυδατωμένα γεμάτα λάμψη! Εμένα προσωπικά γιατί τα μαλλιά μου είναι ξηρά πλέον με την συνεχή χρήση μπορώ να τα χαρακτηρίσω ως κανονικά! Στόχος μου είναι να αγοράσω και το λάδι για τα μαλλιά από την ίδια εταιρεία για να έχω το απόλυτο αποτέλεσμα! Τέλος ξέχασα να σας αναφέρω και την υπέροχη μυρωδιά που αφήνουν στα μαλλιά σας, ειδικά η μάσκα!
Αυτά κορίτσια μου από μένα! Θέλω να ακούσω και τις δικές σας απόψεις αν έχετε δοκιμάσει αυτά τα προ'ι'όντα!

Σας φιλώ,
  Όλγα!

2 σχόλια:

  1. Όλγα μου έχω ακούσει τόσα και τόσα γι'αυτό το λαδάκι αλλά δεν το δοκίμασα ακόμα...Νομίζω πως θα το κάνω σύντομα...Από σαμπουάν έχω δοκιμάσει αυτό που είναι για βαμμένα μαλλιά και μπορώ να πω πως ήταν πολύ καλό...Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε καλέ δοκιμασέ το να μου πεις για να το πάρω!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή