Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου 2016 !!!


Καλημέρα σε όλες και όλους!!! Είστε καλά?? Επέστρεψα μετά από 3 μήνες απουσίας από το blog μου, λίγο λόγω διακοπών, λίγο λόγω υποχρεώσεων και λίγο λόγω υγείας! Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω τα αγαπημένα μου για τον μήνα Σεπτέμβρη! Ας ξεκινήσουμε...




Πρώτο πρώτο έβαλα ένα άρωμα το οποίο αγαπώ πολύ αλλά δυστυχώς πλέον στην Ελλάδα δεν μπορώ να το βρώ.. Το πήρα από το internet, μάλιστα παρήγγειλα 2 τμχ ώστε να έχω απόθεμα! Είναι άρωμα ξυλώδες και ανατολίτικο μαζί. Γλυκό άρωμα! Μοιάζει αρκετά με το Oscar του Oscar de la Renta! Αν το βρείτε στο εξωτερικό ή σε duty free αεροδρομίου αρπάξτε το, είναι υπέροχο...




Επόμενα δυο αρωματάκια που φόρεσα πολύ τον μήνα που μας πέρασε είναι το Far Away από την Avon καθώς και το Neroli secret d' essences από την Yves Rocher!! Η Far Away είναι από τα πιο παλιά και κλασσικά αρώματα της Avon... όσες φορές και να το πάρω δεν το χορταίνω. Την συγκεκριμένη συσκευασία την πέτυχα σε προσφορά στα 20 ευρώ περίπου τα 100ml. Eίναι άρωμα με βάση την βανίλια, την πούδρα και τα λευκά άνθη! Η Neroli από Yves Rocher είναι ένα άρωμα λουλουδάτα που περιέχει λευκό νερολί, άνθος πορτοκαλιού και musk. Η συγκεκριμένη συσκευασία είναι στα 30ml. Αγόρασα και back up τα 50ml με δώρο την συσκευασία των 10ml με έκπτωση 50%...



Τα αφρόλουτρα που χρησιμοποίησα πολύ τον μήνα που μας πέρασε είναι το palmolive με μέλι και γάλα, το κλασσικό nivea με την χαρακτηριστική μυρωδιά που τόσο αγαπώ και το elegante από felce azzurra!! Πολύ ενυδατικά καθώς και η μυρωδιά τους κρατάει αρκετά στο σώμα μου! Δεν έχω να πω κάτι περαιτέρω για αυτά τα αφρόλουτρα..



Η κρεμούλα που χρησιμοποίησα για το πρόσωπο μου είναι από την Yves Rocher με χαμομήλι! Πολύ ενυδατική χωρίς περιττή λιπαρότητα! Με πολύ ωραία μυρωδιά! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!! Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά!!



Αυτή την κρέμα χεριών μου την έδωσε η μαμά μου, πήρε για αυτήν και πήρε και για μένα! Δεν την είχα δοκιμάσει ποτέ νωρίτερα! Πάντα χρησιμοποιούσα είτε την κρέμα χεριών της Atrix είτε τις ενυδατικές από την Avon. Ομολογώ πως μου άρεσε πολύ! Απορροφάται πολύ γρήγορα, ενυδατώνει άψογα και έχει απίστευτη μυρωδιά!!




Οι σκιές που χρησιμοποίησα είναι σε παλέτα από την Lovely που τις βρίσκουμε στα Dust & Cream!! Εγώ πήρα τις 2 από τις 3 παλέτες που υπάρχουν την Classic (με nude και ροζ χρώματα) και την Dark Nudes (με πιο σκούρες αποχρώσεις). Έμεινα ευχαριστημένη από τις shimmer αποχρώσεις και γι αυτό χρησιμοποίησα άλλωστε κατά βάση αυτές, οι ματ δυστυχώς δεν έγραφαν καθόλου καλά...






Τα κραγιονάκια που κατευχαριστήθηκα είναι όλα από την W7! Τα 4 πρώτα είναι από την νέα σειρά mad about matte's, και φυσικά όπως καταλάβατε είναι ματ! Κατά σειρά είναι οι αποχρώσεις  All About Me, Ego, Gothic και On A Roll! Τα υπόλοιπα 3 είναι επίσης ματ αλλά από την κλασσική σειρά και είναι οι αποχρώσεις Capri, Cheeky και Ruby!! Εξαιρετικά με πολύ καλή διάρκεια!!



Τέλος ένα bronzer το οποίο αγόρασα τον Σεπτέμβρη από την It Style! Το πήρα στην απόχρωση 5! Δεν πορτοκαλίζει αλλά γκριζάρει οπότε είναι τέλειο για κοψίματα!!

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε!!! Τα δικά σας!!!


Σας φιλώ,
 Όλγα!!!

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα αγαπημένα! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά, αλλά τα κραγιόν φαίνονται πολύ όμορφα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Τα κραγιόν είναι καταπληκτικά!! Σου τα συστήνω ανεπιφύλακτα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Hi, Great information! Would you please consider sharing my link to your readers? Please email me back at haileyxhailey gmail.com.

    Thanks!
    Hailey

    ΑπάντησηΔιαγραφή